Centre d'Educació Infantil i Primària
(Sta. Cristina d'Aro)

Imagen1

SORTIDA AL MUSEU DEL CINEMA

El dimecres 7 de març els alumnes de 4t van anar d’excursió al Museu del Cinema. Després d’un viatge de mitja  hora amb autobús , vam arribar a Girona. L´esmorzar es va fer a la plaça  de  Santa  Susanna, davant el museu . Els Mestres ens van  dividir en dos grups. Mentres un feia el taller , l’altre  feia la visita guiada. El taller consistia en dibuixar amb llums. Primer havíem d’agafar una llanterna i gots de de colors diferent depenent del dibuix que volguéssim fer. El dibuix tenia a veure amb l’estrofa d’una cançó  de Blaumut o dels Catarres.  Amb la sala, completament fosca,havíem de fer el dibuix davant d’ una càmera en 10 segons. Va quedar molt xulo!

A  la visita guiada ens van explicar les màquines i aparells que feien  servir abans. Al principi eren siluetes que es movien darrera una tela. Només hi havia la música que tocava un pianista al costat. Ens van ensenyar també la llanterna  mágica i la cámara fosca. Les primeres  pel-lícules  amb persones de veritat eren mudes i en blanc i negre. Feien   riure.  Quan   vam sortir   del museu , ja era hora de dinar. Va m anar a un parc al peu de les muralles. Quan vam acabar de dinar,vam jugar una mica, i després, vam pujar a les muralles. Des de les muralles vam veure els barris, les teulades i algunes i algunes persones que es veien petites. Al baixar, ja vam anar cap a l’autobús. La  tornada  va acabar al lloc  on havíem  començat : davant  la Màgica.